20090321


# Apa yang berlaku di pekarangan salah sebuah masjid di Perak tengah hari semalam, betul-betul memalukan dan memualkan!
# Dan kepada orang atau pihak yang melakukannya, anda sebenarnya tidak layak terlibat dalam persada politik Tanah Melayu ini. Bahkan anda juga sebenarnya tidak layak langsung tinggal di bumi Tanah Melayu apabila anda menghina seorang mufti dan raja dengan cara yang paling menjijikkan.
# Walaupun katanya terdapat saksi-saksi yang melihat kejadian serta suspek berserta kenderaan yang digunakan (Proton Waja berwarna putih), tangkapan masih belum dibuat sehingga kini.
# Berita dan penyiaran gambar-gambar poster tersebut dilakukan oleh beberapa blog pro pembangkang. Anehnya, blog-blog berkenaan serta blogger yang menyokong PR 'sepakat dan sebulat suara' mengatakan perbuatan tersebut dilakukan oleh petugas UMNO (BN) dalam usaha meraih sokongan pengundi Parlimen Bukit Gantang biarpun tiada tangkapan dan siasatan masih dan sedang dijalankan oleh pihak berkuasa.
# Situasi ini mengingatkan kita kepada peristiwa ADUN Bukit Lanjan merangkap Exco Selangor, Elizabeth Wong dilenjan alat sulitnya tempoh hari apabila tuduhan dibuat serta-merta ke atas BN, khususnya UMNO. Namun siasatan yang dibuat menjurus kepada orang dalam parti PKR sendiri dan para pemimpin PKR 'bertungkus-lumus' cuba mengaitkan ahli parti mereka itu dengan UMNO dan BN juga.
# Mengapa terlalu cepat tuduhan dibuat?
Bak kata orang putih, 'something fishy going on....'
Dengan izin.

12 ulasan:

  1. Buang ta!k tgh jalan...lepas tu tuduh orang lain yang melenjan. Beginilah sikap penyokong DAP+PKR+PAS (esp PAS krn diperkudakan) bila Ketuanan Rakyat menjadi dasar perjuangan. Pemimpin mereka hnya menurut sahaja asalkan mereka terus memimpin.

    Tolak Ketuanan Rakyat.

    BalasPadam
  2. SALAM BRO...INI SEMUA KURANG AJAR...PUAK PENCACAI NI HARUS DIKENAKAN TINDAKAN YANG SEWAJARNYA BAGI MENJAGA KETENTERAMAN AWAM..

    BalasPadam
  3. SALAM BRO, SAYA DAH PASTE TUAN PUNYA POSTING DI BLOG SAYA....TQ

    GOOD JOB!

    BalasPadam
  4. itu memang sikap pembangkang, baling batu sorok tangan... tak nak mengaku mereka yang buat...

    BalasPadam
  5. mari kita sembahyang hajat beramai ramai. Biar Allah tunjukkan kebenaran. Biar penyebar fitnah mati perut pecah.

    BalasPadam
  6. Salam Gotah..

    Sikap tak bertanggungjawap pihak PR..baling batu sembunyi tangan..mereka cuba hendak menyalahkan BN untuk meraih undi sahaja. Semuga rakyat BK Gantang sudah matang untuk memilih siapa yang sepatutnya menjadi wakil rakyat kawasan mereka. Semuga BN dapat menguasai semula kerusi Parlimen Bt.Gantang.InsyaAllah.

    Salam perjuangan

    BalasPadam
  7. SALAM BRO GOTAH
    DIORANG SAJE NK CARI PSL TU. SENGAJE NK TUDING JARI SBLUM ADA BUKTI. BIASE LA BRO TAKTIK HIT N RUN. INI BRU DI NAMAKAN BACUL!!..EHHH SLH2!!!..BUAH LADONG KECUT!!!..KEHKEHKEH

    BalasPadam
  8. YB Raz Gothic said...

    mari kita sembahyang hajat beramai ramai. Biar Allah tunjukkan kebenaran. Biar penyebar fitnah mati perut pecah.

    -------------

    Korang buat lah sembahyang hajat tu!.. Aku nak tengok sok lusa siapa yang kena. Yang paling aku risau si pencacai UMNO ni lah yang kembung perut atau pecah perut, pasal puak pencacai nie yang buat.

    Ikut teori senang jer... Kalau takde sesape kena tangkap atau kena siasat dan kena bawak ke mahkamah... bermakana sah ler... keje ni semua orang AMENO Be- end yang buat...
    Kalau PR mesti dah kena siasat dan kena tangkap punya. Kita tunggu jer!....

    BalasPadam
  9. KIH KIH KIH..

    SI DUBUK KUNYIT KLON DAH MASUK EDEN PUNYO BLOG.

    KARPU..!
    KEMBAR TIRI HANG DAH MAII....

    BalasPadam
  10. aku tergelak bila ada makhluk sanggup menyamar jadi blogger lain. Apalah yang ko dapat erk.

    Aku tak kisah kalau pencacai UMNO sekalipun yang pecah perut. Asalkan fitnah dan agama Islam tidak dipermainkan.

    BalasPadam
  11. SALAM YB,

    EDEN SEPENDAPAT DENGAN LU...
    KITA SATU KOPALO...

    TAPI DIORANG???

    HANCUSSSS!!!!!

    BalasPadam

Adalah menjadi tanggungjawab anda dalam membuat ulasan dan komen.