20090327


KENAPA DITONG SAMPAHKAN UMNO?
Mudahnya hidup sebagai pembangkang.Bebas berbuat apa sahaja, bebas mengunakan lidah secara celupar. Kerana adanya UMNO dan BN untuk dilonggokan segala kesalahan.
Apa yang mengecewakan, ahli UMNO dijadikan 'kotak sampah' untuk dilemparkan segala fitnah yang berpunca daripada perbuatan tidak betul dan salah laku orang lain.
Memang diakui setiap insan, waima ahli UMNO bukannya ibarat 'sejerni air di kolam surga'. Tiada lansung melakukan kesalahan dan kesilapan kerana kita ini lemah dalam segala hal. Namun kenapa kesemuanya ditunjukan pada ahli2 UMNO?.
Adakah ini gerakan tersusun pihak pembangkang?.
IYO...LAH TUH...!!!

3 ulasan:

  1. orang yg hidup menumpang tuah orang lain, bila bila buat salah tak ngaku, berak tepi jalan tak ngaku biarpun seluar dalamnya penuh taik. dia pasti akan meletakkan salahnya kpd orang lain. manusia tak bermaruah dan tak bermoral. yg haram jadi halal utk kepentingan diri.

    BalasPadam
  2. Dalam PKR hanya ada pemimpin serpihan. Manakala penyokong mereka adalah golongan yang serba tidak puas hati. Jika mereka tersepak batu, mereka akan salahkan batu.

    BalasPadam
  3. Salam perjuangan,

    Pihak pembangkang memang begitu. Suka bersikap ofensif terhadap pihak lain. Tetapi apabila dicuit penyokong kerajaan, mereka melatah dengan penuh menggelabah. Kes saman menjadi trend mereka meraih populariti dan wang ringgit.

    UMNO masih di hati rakyat kerana musim pemilihan sudah membuktikan tahap populariti UMNO masih tinggi. Semua tertumpu kepada perkembangannya. PRU-12 adalah pesanan dari rakyat kepada UMNO supaya beringat dan berubahlah demi kebaikan.

    Fokus utama kini adalah pilihanraya kecil yang bakal menjelang. UMNO perlu perkukuhkan barisan untuk menghadapi cabaran-cabaran yang bakal mendatang.

    "MEMPERKASA GENERASI BARU"

    Pergerakan Pemuda
    UMNO Cawangan Taman IKS
    Bahagian Batu WP

    http://pemudaiks.blogspot.com

    BalasPadam

Adalah menjadi tanggungjawab anda dalam membuat ulasan dan komen.